პროექტი





1. პროექტის სახელწოდება: პროექტი  საზოგადოება და დაუნის სინდრომი.
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:  ქრომოსომული დაავადებების მქონე ადამიანების მიმართ საზოგადოების დამოკიდებულება.
3. პროექტის აქტუალობა:  ქრომოსომული დაავადებების რიცხვის მატება.
4. პროექტის მიზნები: მონაცემთა გაანალიზების უნარ ჩვევების განვითარება
5. მონაწილეთა ასაკი: საბაზო კლასი lX კლასი
6. ვადები/ხანგრძლივობა:4-5 კვირა
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას:
მოსწავლე ადგენს ადამიანში სქესის განსაზღვრის სქემას კონკრეტული სქესის ინდივიდების დაბადების სქემას.
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
სამუშაო ფურცლები, ინტერნეტი კომპიუტერები,  თაბახის ფურცლები,  მარკერები.
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
აქტივობა1
პროექტის მიზნებისა და ამოცანების გაცნობა.
მოსწავლეებს გავაცნობ იმ
ვებ-გვერდებს რომლებზეც ეს თემაა წარმოდგენილი შემდეგ გამოვკითხავ რა იცოდნენ ამ თემაზე მანამ და გამოიკვლიონ საზოგადოების ამ ადამიანების დამოკიდებულება
აქტივობა2;
მოსწავლეებმა საზოგადოების აზრის  გამოსაკითხავად შეადგინონ კითხვარები
შემდეგი ნიმუშით
1_შეხვედლირხართ   თუ არა დაუნის სინდრომიან ადამიანებს საზოგადოებრივი თავშეყრის ადგილებში?
არიან თუ არა დაუნის სინდრომიანი ადამიანები ინტეგრირებულნი საზოგადოებაში?
მოსწავლეებს შეუძლიათ მათ მიერ მოფიქრებული კითხვარიც დაამატონ.
მეც ჩემის მხრივ შევთავაზებ შემდეგ კითხვებს: რა არის დაუნის სინდრომი?
რა გსმენიათ მასზე?
რა არის მისი მიზეზი?
რა სიმპტომები ახასიათებს დაუნის სინდრომიან ადამიანებს?
რისი უნარები და შესაძლებლობები აქვს  დაუნის სინდრომიან ადამიანებს?
თქვენს ნაცნობებში თუ არის ასეთი ადამიანი და რამდენი?
არის თუ არა სპეციალური დაწესებულებები ასეთი ადამიანებისათვის?
კითხვარის შედგენის შემდეგ დაამზადონ
კითხვარის სულ ცოტა 20 ეგზემპლარი.
თავად დაგეგმონ  და განახორციელონ  პროექტი.

აქტივბა #3 კვლევის ჩატარება აქტივობის აღწერა:მოსწავლეები გამოკითხავენ სხვადასხვა ასაკის სულ ცოტა 20 ადამიანს (ოჯახის წევრებს, მეზობლებს, ქუჩაში გამვლელებს და ავსებინებენ თითო კითხვარს.)
აქტივობის
აქტივობა 4
შედეგების ანალიზი:
მოსწავლეები ყველა კითხვარში ყველა კითხვაზე დადებით და უარყოფით პასუხებს აჯამებენ.
გამოიანგარიშებენ დადებით პასუხებს პროცენტულ მაჩვენებელს  თითოეული კითხვისათვის
ააგებენ ცხრილს და დიაგრამას.
აყალიბებენ პოზიციას და აკეთებენ რეფერატს ირჩევენ პრეზენტატორს
                         
აქტივობა 5
პრეზენტაცია:
ჯგუფები თავიანთ რეფერატს წარუდგენენ ერთმანეთს.
აქტივობა 6
აკეთებენ ურთიერთ შეფასებას. შედეგი : მოსწავლეები გეგმავენ და ატარებენ გამოკითხვას
ქრომოსომული დაავადებების მქონე ადამიანების მიმართ საზოგადოების დამოკიდებულების შესასწავლად აანალიზებენ, აყალიბებენ  საკუთარ პოზიციას  და წარმოადგენენ რეფერატის სახით
შეფასება: მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები:ჯგუფური და საპრეზენტაციო რუბრიკებით.

10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ბიოლოგია
11.პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი): ნაზიბროლა ადეიშვილი
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:nazibrolaadeishvili@gmail.com
13.პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი: nazibrolaadeishvili.blogspot.com


Комментариев нет:

Отправить комментарий